14 Şubat 2008 Perşembe

İğrenç Espriler Durağı

·

İnternette gezinirken İlk5 isimli bir site gözüme çarptı.İçeriğini merak ettim ve tarayıcıma görüntüle dedim.
İçerik yazanın herhangi bir konu hakkındaki ilk5 düşüncesini yazması üzerine geliştirilmiş.
Biraz daha kurcalayınca içinden niteleyemeyeceğiniz esprilere ulaştım..Arayanlarınız olabilir ve kolay ulaşmanız için size seçtiklerimi sunuyorum.


  • Emaye Tencere? No, I’m not!
  • Aykut gol atamayınca ne der? I couldn’t.
  • Cenaze namazımı Jack Nicholson
  • Top yan ağlarda ben ağlamaz mıyım?
  • Mettin? Ne var? Metout nerdee?
  • Fransız İhtilali neye karşı olmuştur?- Sabaha karşı…
  • Jilet SEN SOR ben söyleyim..
  • Rıdvan’ın bi büyüğü nedir? -Rıdtwo
  • Tomi’nin annesi kimdir? -Anatomi
  • En şişman kız kimdir?-FATma
  • Adamın biri ağzına yay alıp ne yapmış?- Yayla lezzet testi..
  • Seven unutmaz oğlum, eight unutur..
  • Basamakta durmayın otomatik kapı çarpar, böler, karekökünü alır.
  • Hisbullah’ın kız kardeşinin adı nedir? Herbullah
  • Viyadük-Viyadüşes-Viyakontes
  • Sen hiç maydonozun arkasına saklanmış adam gordün mü?Hayır!Demek ki iyi saklanmış.
  • Murat’ın küçüklüğüne ne denir ? -Murtay...
  • Sıla’nın selamı var.-Hangi Sıla?-Gayrisafi Milli HaSILA..
  • Erol’u gördün mü?-Hangi Erol?Profiterol
  • Sana alinin selamı var-Hangi ali?-Ankara şehirler arası metro otobüs terminali
  • Doktor: “Astımlı mısınız?”Hasta: “Hayır biz buralıyız”
  • Disketin var mı?-Hayır, diskBut var. Olur mu?
  • Depresyondayım, stres amcam
  • Erkek erkeğe yenen yemeğe ne denir??? —menemen
  • bir gökdelenin üzerinde kırmızı ışık yanıp sönüormuş neden????-çünkü binanın şarjı bitiyormuş

Bunlar benim okuyup seçtiklerim..Ama fazla da okumaya gelmez.Eh içlerinden komik olanlarda çıkabiliyor.Fakat siz denemeyin fazla..

0 yorum: